tiistai 2. huhtikuuta 2013

Parin päivän kuulumiset

Sunnuntai oli huono päivä, ahdisti ja vitutti koko päivän. Äiti ja L kävivät mutta en jaksanu oikeen mitään kommunikoida ja muutenkin oli ihan kooma-olo. Sitten kun lähtivät niin totta kai kauheet syyllisyydet kun olin ollut ihan huono tyttöystävä ja tytär. Itsensä päähän ampumismielikuvat pyöri päässä paljon.

Eilen heti aamupalan jälkeen pääsin päivälomalla käymään kotona. Katottiin uusi Game of Thrones -jakso ja otettiin päikkärit. Käytiin iltapäivällä syömässä yhdessä ravintolassa ja sieltä suoraa tulin taas osastolle seitsemäksi. Meni ihan ok.






Tänään meinasin nukkua aamupalan yli mutta yks hoitaja anto puuroo vielä mulle, jee. Oon vaan yrittäny kuluttaa aikaa jotenkin, haahuilen ympäriinsä ja kattelin Emmerdalea ja Häähulluja (:D). Meikkasin myös koska mulla oli niin tylsää. En oo jaksanu sataan vuoteen meikata melki ollenkaan.


Oli myös omahoitajakeskustelu vähän aikaa sitten. Jotenkin tylsää ja samanlaisia kysymyksiä mihin oon vastannut jo miljoona kertaa kaikille että osasin jo ulkoa.


Eli elän täällä ihan kun jossain sumussa vaan. Hoitokokous on perjantaina kello 9. Kehenkään en oo tutustunut koska en ikinä alota keskustelua kenenkään tuntemattoman kanssa, eikä täällä oikein kukaan muukaan. Sikäli eroaa kahdesta edellisestä jaksosta koska niissä oli paljon puheliaita ihmisiä. No, eipä mua paljon huvitakkaan sosialisoida. Olen paska ystävä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti